Image description  
22 листопада відбувся в НаУКМА семінар – тренінг “Вакансії. Резюме. Аплікаційні форми.”
22 листопада відбувся в НаУКМА семінар – тренінг “Вакансії. Резюме. Аплікаційні форми.” Викладач-тренер – Леонід Давидов, менеджер з управління людськими ресурсами P&G Україна.

Леонід Давидов, менеджер з управління людськими ресурсами  P&G Україна.  

Досвід професійної діяльності:

*  менеджер з управління людськими ресурсами “Procter & Gamble” Україна (2003 р.  по теперішній час)

* менеджер з управління людськими ресурсами компанії “Procter & Gamble”  Загальний Експорт та Близький Схід (Женева, Швейцарія). (2003-2000 рр).

* менеджер з компенсацій і  пільг в Європейській штаб-квартирі компанії “Procter & Gamble” (Брюссель, Бельгія), (2000-1999 рр.)

* менеджер з компенсацій і  пільг компанії “Procter & Gamble” (Москва, Росія (1998-1996 рр.)

* менеджер з персоналу компанії “Baxter” в (Росія), (1996-1993 рр.)

* асистент, науковоий співробітник  кафедри соціології і психології управління Державного Інституту Управління ім. Орджонікідзе (Москва) (1993-1986)

Інтерв'ю з Леонідом Давидовим:

Які загальні тенденції по підбору персоналу розповсюджені на сучасному ринку праці? Які з них використовує В
аша компанія? 
 
Однією з найголовніших тенденцій у цій сфері сьогодні вважається  “graduate  recruiting” (набір молодих співробітників одразу після закінчення ними університетів з подальшим навчанням та розвитком їх кар’єри компанією). При цьому зараз і великі національні компанії, слідом за міжнародними, почали широко використовувати цю систему. Це говорить про те, що схема дійсно надійна. До речі, саме Проктер енд Гембл однією з перших почала проводити программу “graduate recruiting” в Україні.  
 
Скажіть, будь ласка, з власного досвіду – який метод підбору персоналу є найоптимальнішим?
 
Наша схема достатньо прозора: даються оголошення про вакансії, далі кандидати заповнюють анкети на сайті компанії, потім ми проводимо тестування та ряд співбесід… Ми розміщуємо оголошення про наші вакансії на сайтах, в газетах,  або ж одразу приходимо до університету і працюємо на місцях: на семінарах, презентаціях, ярмарках вакансій.  Відмінністю компанії Проктер енд Гембл є те, що на вищі менеджерські посади  ми не набираємо людей ззовні, тобто не “переманюємо” кваліфікованих співробітників з інших компаній, а просуваємо своїх співробітників на керівні посади.

 
Якщо прийнята на роботу людина не зовсім відповідає Вашим вимогам чи стандартам, Ви даєте йому час на адаптацію чи змінюєте своє рішення?
 
Існує дві сходинки адаптаційного періоду – це перші три місяці і перший рік роботи. Після того, як пройде цей період, вже можна робити висновки про правильність чи неправильність рішень. Причому, з обох боків. Якщо когось щось не влаштовує – компанія та співробітник мирно розходяться. Хоча життя надзвичайно непередбачуване – іноді кар’єрна криза може наступити через 5 років, 10, 15... Все це дуже індивідуально. Але за статистикою, якщо людина успішно протрималась в компанії перший рік, шанси її подальшої успішності значно зростають.
 
Як у вас проходять тренінги для “новеньких”, щоб вони швидше звикли до колективу та відповідали стандартам компанії?
 
Існує ціла программа адаптації нових співробітників. Вона об’єднує в собі ряд тренінгів, программ на самостійне вивчення та методів навчання в процесі роботи. Ця програма направлена не тільки на ознайомлення нової людини з правилами компанії, але й на розвиток лідерських якостей, комунікативності, уміння приймати рішення, уміння виправдано ризикувати.
 
А як вам аудиторія “Могилянки”?
 
В першу чергу в очі впадає те, що студенти Києво – Могилянської академії відрізняються своєю активністю. Студенти завжди задають питання, причому не які-небудь, а влучні і розумні. Гарним показником для нас є те, що багато хто з наших співробітників закінчив Могилянку. Вони соціально активні, добре знають мови, чітко уявляють чого хочуть досягнути у житті  і чудово знають собі ціну.

 


 
Оголошено конкурс для студентів на стажування у Варшавському або Університеті
Штральзунд (Німеччина) та відвідування конференцій та семінарів.

 
Напрям "Іменні студентські ґранти"
Впровадження 8
ґрантів для магістрів НаУКМА 2-ого року навчання зі спеціальностей, визначених партнерами

  1. Про конкурс
  2. Склад конкурсної комісії
  3. Переможці конкурсу
  4. Фотосесія

Напрям "Твори себе сам"
Проведення семінарів, тренінгів, зустрічей з успішними представниками бізнесу, науки, мистецтва
  1. Про напрям
  2. Програма семінарів
  3. Викладачі-тренери
  4. Центр кар'єри та працевлаштування студентів НаУКМА
  5. Фотосесія


Стипендійний фонд компанії САН Інтербрю (ТМ “Чернігівське”) та Фонду братів Кличків для професорсько-викладацького складу Факультету природничих наук НаУКМА